Aici poate fi textul referitor la autor
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

totul pentru miresicile noastre

 

Diete

Dieta South Beach
Aceasta dieta se urmeaza timp de doua saptamani. In tot acest timp veti respecta programul alimentar de mai jos:
 

Micul dejun: se mananca o omleta din doua oua prajite in ulei de masline si o costita slaba (daca nu carne de vita, atunci de pui sau peste) prajita tot in putin ulei de masline. Datorita acestei combinatii de proteine (oul contine cea mai buna clasa de proteine) si lipide animale (din carne) stomacul va fi ocupat cu digestia mult timp si nu veti mai simti senzatia de foame. Mai mult, aceste grasimi nu cresc colesterolul din sange. Puteti de asemenea bea o cafea cu lapte degresat si un ceai neindulcit sau cu foarte putin zahar (nu folositi inlocuitorii de zahar, caci, in esenta, acestia ingrasa).
 

Masa dintre orele 10:30 - 11:30 : chiar daca veti simti senzatia de foame sau nu, va trebui sa va pregatiti pentru o gustare. Aceasta consta in consumul unui iaurt sau a unui baton de branza cu continut scazut in grasimi. Puteti manca de asemenea salate de rosii sau cu legume ce contin putin zahar (veti citi in lista alimentelor de evitat ce anume nu trebuie sa consumati), peste care adaugati cateva picaturi de ulei de masline.
 

Masa de dupa-amiaza : rontaiti cateva nuci, migdale sau fistic. Nu exagerati insa cantitatile, alunele, nucile, fisticul fiind foarte calorice.
 

Cina : masa de seara poate fi bogata in legume si carne slaba de pui sau peste. Astfel ca puteti manca un gratar de pui sau peste cu lamaie si o salata pe masura. Daca doriti un desert, puteti amesteca un castronas de urda cu cacao, migdale si alte mirodenii, insa fara zahar.
 

Alimente interzise:
• FAINOASE: paine, cereale, paste, produse de patiserie, fulgi de ovaz, orez,
• CARNE: vita, pasare - pui (aripi, pioept si pulpe), porc, vitel, rata, gasca, produse semi-preparate,
• LEGUME: morcovi, porumb, cartofi, rosii (maxim una/zi), sfecla,
• FRUCTE:orice fel de fructe.
• LACTATE: branza cu continut mare de grasimi, iaurt, inghetata, lapte de soia, smantana, lapte (integral, semidegresat),
• ALCOOL: de orice fel, inclusiv bere si vin.
• DULCIURILE de orice fel.

4 trucuri ca sa te tii de dieta
Daca renunti usor la dieta, incearca micile trucuri pentru rezultate de durata!
Specialistii in nutritie spun ca cel mai important factor intr-o dieta este psihicul. Daca iti antrenezi creierul sa respecte pasii si sa nu mai „ceara” alimente pline de calorii, esti deja foarte aproape de reusita! Intr-adevar, este nevoie de rabdare, dar trebuie sa iti impui un plan si sa te tii de el, indiferent cat de greu iti va parea la un moment dat.
De fiecare data cand simti ca nu mai poti si esti tentata sa renunti, gandeste-te cat de mult iti doresti sa dai jos kilogramele in plus. Apoi uita-te la prajitura preferata si gandeste-te: chiar merita?! Cu siguranta vei renunta mai usor la aceste tentatii si te vei tine de dieta pana la capat.
Propune-ti sa slabesti cate putin! 2 kilograme sunt o tinta mai usor de atins decat 5, 8 sau 10... Dupa ce ai reusit sa slabesti 2 kilograme, recompenseaza-te! Nu cu o cina copioasa, ci cu o zi pe care sa ti-o rezervi doar tie: shopping, plimbari, bai aromate sau un film bun. Apoi impune-ti din nou sa slabesti inca 2 kilograme, pana ajungi la greutatea pe care ti-o doresti.
Intr-o dieta, frazele de acest gen sunt strict interzise: „E in regula sa mananc o portie de cartofi prajiti si jumatate de ciocolata, pentru ca sarbatoresc!” Atitudinea de acest gen poate sa compromita succesul unei diete, chiar daca o cina bogata nu pare un capat de lume! Asa ca in loc sa gandesti asa, spune-ti ca e mai bine sa fii sanatoasa, supla, frumoasa, sa te simti bine in pielea ta, decat sa mananci prea mult si apoi sa te mai si simti vinovata pentru ce ai facut!
Daca nu ai foarte mult timp liber ca sa faci miscare, trebuie sa stii ca si 5 minute pe zi sunt mai bune decat nimic. Asa ca nu te mai gandi ca daca nu gasesti o ora libera ca sa arzi caloriile, nu e cazul sa te mai apuci de nimic. Chiar daca efectele vor fi mai mici, o sa apara la un moment dat si nu exista riscul sa lenevesti pe canapea toata ziua.
Pentru ca nu de putine ori ramai peste program la serviciu sau seara te gaseste in oras, incearca sa ai mereu la indemana o gustare sanatoasa, cu putine calorii (baton proteic, cateva migdale sau comanda o salata in oras). In acest fel, nu vei manca biscuti si dulciuri de la buticul din colt si nici nu vei da iama in frigider cand vei ajunge acasa. Stii bine ca atunci cand iti e foame, mananci tot ce iti cade in mana!
10 alimente care iti stimuleaza metabolismul
Slabeste inteligent si sanatos!
Daca ai incercat sa slabesti si nu ai reusit pentru ca ai un metabolism mai lenes si ai pus imediat la loc kilogramele de care ai scapat, ai acum solutia naturala care te va ajuta sa ajungi la greutatea ideala! Pe langa alimentele „minune”, iti vei stimula metabolismul sa arda mai usor grasimile daca vei face miscare in mod regulat. Pentru persoanele cu un metabolism lenes, cheia succesului este un stil de viata activ, care implica si un meniu sanatos!
Iata lista alimentelor care te vor ajuta sa iti stimulezi metabolismul!
1. Picant!
Sos salsa, ardei iute, piper... indiferent ce ai alege sa pui in mancare, iti vei stimula metabolismul! Vei arde cu 20% mai multe grasimi! Atentie insa, nu trebuie sa faci excese, pentru ca iti poti afecta stomacul.
2. Fructe de padure
Fructele de padure sunt o sursa importanta de antioxidanti si contin calorii negative (organismul consuma mai multe calorii incercand sa le digere decat contin ele). Zaharurile pe care le contin iti vor satisface nevoia de dulce si te vor ajuta sa pierzi in greutate!
3.Peste
Pestele, in special somonul, contine foarte multi acizi grasi Omega 3. Nu numai ca iti vor stimula metabolismul sa arda mai multe grasimi, dar vei fi mai energica si pielea ta va arata mult mai bine!
4. Telina
Telina este unul dintre alimentele cu calorii negative, care te va ajuta sa slabesti mai usor, mai eficient si mai repede. Fie ca alege tulpinile sau radacina propriu-zisa in salata, supa sau ca atare, vei vedea singura efectele cand te vei sui pe cantar!
5. Apa plata cu lamaie, dimineata
O lingurita de suc de lamaie intr-un pahar de apa plata dimineata iti va potoli senzatia de foame, te va energiza si te va ajuta sa topesti grasimile. Nu adauga zahar, cel mult poti pune putina miere de albine.
6. Mai rece, mai bine!
Apa este ideala pentru buna functionare a organismului, pentru hidratarea pielii, regenerarea celulara si eliminarea toxinelor. Daca alegi varinta rece, iti vei stimula metabolismul cu pana la 30% si vei topi mai usor grasimile! Alege sa bei apa cu gheata. Temperatura ideala este de 5-8 grade.
7. Fulgi de ovaz
Fulgii de ovaz elibeareaza treptat glucoza in sange si metabolismul tau procesa mai usor zaharul si grasimile. Incearca sa consumi un bol cu fulgi integrali de ovaz cu fructe de padure dimineata si vei fi incantata de rezultate!
8. Varza si produsele similare
Varza si alimentele din familia ei (broccoli, conopida) vor influenta actiunea metabolismului si vei arde mai multe calorii decat in mod normal. In plus, aceste alimente sunt bogate in vitamine si minerale importante si stau la baza unei alimentatii sanatoase.
9. Un bol de supa
Un studiu recent arata ca persoanele care consuma un bol de supa inainte de mesele principale (pranz sau cina) slabesc mai usor decat cei care nu mananca supe. Alege supele de legume (poti folosi varza, conopida sau broccoli si vei atinge si punctul 8!).
10. Un mar pe zi
Un mar pe zi sau, mai bine, un mar la fiecare masa, te va ajuta sa scapi de senzatia de foame pentru mai mult timp. In plus, organismul tau va arde mai multe calorii si vei reusi sa scazi in greutate mai usor!
Dieta Sonoma
Secretul dietei: savureaza si nu face excese!
Dieta Sonoma este foarte asemanatoare cu regimul alimentar mediteranean si propune 3 faze. Cheia succesului consta in consumarea de alimente sanatoase, in cantitati potrivite. Trebuie sa savurezi fiecare inghititura si sa nu mananci pe fuga. Altfel, vei manca mai mult decat e nevoie si dieta nu va avea efectul dorit.
Ce poti manca in timpul dietei
Dieta are un meniu variat. Primele 10 zile sunt mai restrictive, insa dieta va fi foarte usor de urmat dupa primele 10 zile, mai ales daca iti plac fructele, legumele, vinul si alimentele sanatoase. Dieta propune un meniu care contine carne slaba, ulei de masline, legume si fructe, vin si cateva dulciuri, insa cu masura.
Cui i se potriveste dieta
Persoanele care nu pot sa elimine din meniul zilnic alimentele procesate (prajituri, paste fainoase, produse de patiserie etc.) nu ar trebui sa incerce aceasta dieta. Dieta este potrivita persoanelor care pot sa urmeze un plan alimentar bine structurat, carora le place sa gateasca si care pot sa renunte la produsele ce contin zahar si grasimi saturate.
Faza 1 – primele 10 zile
Prima faza a dietei Sonoma este similara cu fazele de inceput ale dietelor South Beach si Atkins. Numita si faza de inductie, aceasta dureaza 10 zile si are rolul de a-ti obisnui organismul fara produsele zaharoase si alimentele procesate. In plus, in aceasta perioada vei invata sa mananci atunci cand e cazul, sa alegi alimentele sanatoase si sa mananci in cantitati potrivite.
Este interzis consumul de orez alb, chips-uri, suc de fructe, unt, carnati, costita, ceafa de porc, fructe, vin. Poti consuma insa carne de vita, oua, sparanghel, vinete, branza fara grasimi, salata.
Faza 2 – pana la atingerea greutatii idealePoti manca fructe, dulciuri fara zahar (cu miere), poti consuma un pahar de vin pe zi si cateva legume. In rest, trebuie sa eviti aproape toate alimentele interzise si in faza 1.
Faza 3 – mentinerea
Deja organismul tau va fi obisnuit cu meniul si iti va fi mai usor sa te abti de la alimentele interzise. Ca sa iti menti greutatea, este bine sa consumi multe fructe si legume, dulciuri si delicatese cu moderatie si sa faci multa miscare. Evita in continuare consumul de alimente procesate si rafinate.
Dieta Sonoma – Pro si Contra
Argumente pro: programul alimentar este gandit de o dieteticiana, deci o persoana instruita, care stie ce substante sunt necesare pentru ca organismul tau sa functioneze corect. In plus, alimentele din meniul dietei sunt naturale, bogate in vitamine si minerale. Meniul pe care il propune dieta este unul sanatos, pe care il poti urma ca si stil de viata. In prima faza poti pierde intre 2-5 kg in 10 zile, iar in a doua vei scadea sustinut, insa nu la fel de brusc.
Argumente contra: prima faza a dietei este destul de restrictiva si poti renunta foarte usor, mai ales daca ceilalti membri ai familiei nu tin aceeasi dieta si consuma alimente procesate.
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one